Auto leasen: Goedkoopste oprijwagen/autotransport van Nederland!Vanaf €30

Aangeboden: Goedkoopste oprijwagen/autotransport van Nederland!Vanaf €30 Prijs: € 0,39

Nick Raijmakers Auto's biedt aan:

-Snel en vakkundig autotransport, eerste 10km VRIJ!!!

- 7 dagen per week, 24 uur per dag!

- Zowel nationaal als internationale ritten mogelijk

- Oprijwagen is niet de jongste, maar dit oude beestje levert nog prima werk!

- Max laad vermogen 1650kg! Afmetingen bak: 4 bij 2 meter.


Mijn start tarief is €30, dit is INCLUSIEF 20km vrij! (vanaf mijn adres gerekend)
Iedere volgende kilometer kost slechts €0,40! Uiteraard is meerijden mogelijk max.2 personen.

Dus heeft u autopech of wilt u een auto, brommobiel, of busje te vervoeren? Neem dan direct contact op!
Gelieve liever mailen als bellen ivm ritten in het buitenland, mail word IEDERE dag bekeken.

ALLE prijzen zijn EX btw.
meer info


1 opmerking:

Anoniem zei

Graag wil ik mijn auto stallen maar aangezien de motor niet meer loopt wil ik gebruik maken van uw diensten. De auto moet verplaats worden vanuit Amsterdam-noord naar Almere. Kunt u mij een offerte hiervoor sturen? Vriendelijke groet, George

Een reactie posten

Zoeken op Auto leasen