Auto leasen: Een speciale Trouwauto? De Chrysler Windsor Coupé uit 1953!

Een speciale Trouwauto? De Chrysler Windsor Coupé uit 1953! Prijs: N.o.t.k.

Heeft u een speciale gelegenheid gepland? Met de planning daarvan komt veel kijken onder anderen het regelen van een mooie auto, ik bied u deze mooie auto aan.
Deze Chrysler Windsor Coupé uit 1953 een 6 persoons, is echt een plaatje om te zien. Geheel nieuw overgespoten in een prachtige lichtblauwe kleur.
Dit staat echt garant voor prachtige trouwfoto`s.

Ik kan u vervoeren bij speciale gelegenheden, zoals de viering van uw huwelijksjaren,speciale verjaardagen, jubilarissen, bedrijfsfeesten, presentaties enz.
De chauffeur komt jullie ophalen en verzorgd het vervoer van bruiloften of jubilaris de hele dag. Voornamelijk in de omgeving Gelderland werkzaam, maar in overleg meerdere regio`s werkzaam.

Uw wensen spreek ik vooraf met u door, inclusief de route die u wilt rijden en de eventuele speciale wensen die u heeft. Het is altijd mogelijk de auto te versieren met bijv een boeket of een mooi lint. U kunt de auto natuurlijk ook komen bezichtigen, en er, indien gewenst even in rondgereden worden om het plezier te ervaren.

Ik kan u wat betreft het vervoer in de auto een perfecte dag aanbieden. Heeft u vragen, neem gerust contact op. U kunt me altijd bellen op 0318-461794



Met Vriendelijke Groeten,


G.J. van Lagen
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken op Auto leasen